singlemother123 Persentil tablosuna baktınız mı. Doktor bana %3’te bile olsa sıkıntı değil ondan daha düşükse eğer bakarız demişti benim içim rahat etmedi için tiroitlerine baktırdım sorun çıkmadı. Şu an 22 aylık yaşadığına göre yine küçük kafası 47 santim lerde. 1 yaşında 45 di düşün yani 10 aydır 2 cm anca büyümüş
Sizin için baktım tam sınırda, benimkide öyleydi %3 lere düşmüştü. Şuan yine %3 %10 arası, büyümüyor kafası. Sizde telaş yapmayın, ölçümlerde bile hata yapabiliyorlar.