ayseninminnosu Herkes hata yapar, siz o bebeğin annesisiniz kötülüğünü ister misiniz hiç. Kendinizi suçlamayın, burada sizi yargılayanlara da kulak asmayın en mükemmel kusursuz anne olduklarını düşünüyor onlar. Ben Siveno markasının sinek kovucusunu kullanıyorum, gayet memnunum, önerimdir.