Yasemin-1 Kızlar biraz önce pişik sorunuyla ilgili post acmıstım araştırdım en iyi bu krem diyorlar ama kullanan var mı hem mavisi hem moru varmış hangisini almalıyım
balcicegin_annesi Yasemin-1 ben morunu kullandım ağır pişiklerde çok yaradı işime ama eşim maviyi almış geçen gün gram yaramadı . İçindeki kuruluk oranı yok yağlıydı benim kızımda pişik olunca pudramsı kuruluk olunca popoda hemen geçirmişti o gündüz sudocrem i kullanılırım ara ara pişik olmasa bile ama diğerlerinde hep desitin
Mbrcm Yasemin-1 mor desitin kullanıyorum gayet başarılı. Hametan kullandım pisigi geçirmedi eczacı desitin çok iyi dedi aldım hemen aynı gün pisigi azalttı ve ikinci güne gecirdi. Hala onu kullanıyorum ben çok memnunum
mraslan Yasemin-1 Morunu kullanıyorum canım baya iyi geliyor büyük tuvaletini yaptığında kızarıklık oluyor temizledikten sonra sürdüğümde diğer bezi alana kadar kızarıklık geçmiş oluyor. Her ikisini de alıp deneyebilirsin. Ama tavsiyem ne kadar çok kullansakta bebişlerin totosunu yıkamak havalandırmak pişiği baya önlüyor 🌸
Alptugba Yasemin-1 Canim bu krem pisik önleyeci yani pisik olduktan sonra bir ise yaramiyo mavisini kullanıyoruz bizde ama pisik oldumu pudra ve arkonun tüp kremi cok iyi geliyo
Melikesgt Desitin moru kullanıyorum memnunum zaten bu pişik kremi değil pişik önleyici, pişik olduktan sonra tedavi edici kullanmak gerek sudocrem, hametan gibi. Ben her bez açımında ince tabaka Desitin sürüyorum sorun yaşamadık hiç