Bebegim 8 aylik dun cok huzursuzdu birazda arka arkaya iyi beslendi cok geldi sanirim aksam oule boyle kusmadi eksimjs midesinde gozu acildi kusunca ama dun aksamdan beri 6 7 oldu ishal gidiyir ama öyle bez dolmuyor az az ve kusma olmadi mama da icti bir kere kustu sadece enfeksiyon falanmidir yoksa midesine cok geldigi icin ishal ondan olabilid mi