oglumubeklerken evet çok fazla sıvı tüketiyor ,aslında haklısınız normalde bende uyumadan önce muhakkak tuvalete götürürdum ama şu sıralar bı bakıyorum uyuya kalmış o yüzden goturemiyorum de çocukta haklı ne yapsın suç bende bundan sonra uyumadan önce kesin tuvalete götürecem ,bide bu gece bişey fark ettim agliyarak uyandı yanıma aldım ve uyudu yatağına koyarken altına yaptı belkide tuvaleti geldiği için uyanıyor olabilirmi uyandığı zamn tuvalete goturmeliyim belkide ben bunu yeni anladım ne yazikki😂