Merhaba kızlar ben ilk doğumumu geçen yıl yaptım ve bu ağustosun 9 unda oğlum 1 yaşında olacak nasipse, düzenli adet görmeye başlamıştım ama ilk kez bu ay adetim bittikten sonra tekrar bir kanamam oldu ben de endişelendim ve 5 6 gün sonra Dr gittim rahim ön kas duvarında küçük bir açıklık olduğunu söyledi sanırım adı istmosel bu ara kanamaya sebep olabilir dedi doğumum sezeryan oldu bu arada, araştırdığım kdrıyla çocuk isteminde bu durumun tedavi edilmesi gerekiyor, böyle bir durum yaşayan var mı tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim