Kızım 5 yaşında bir haftadır günde bir kez ateşi çıkıyor ilaç ile düşüyor. Başka bir rahatsızlığı yok. Doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu dedi başka bir doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu dedi. Verdikleri antibiyotik bile etki etmedi. Çok huysuz ve mutsuz bir çocuk oldu huyu suyu değişti diyebilirim. Aklıma diş geliyor fakat görünürde bi şey yok. Geceleri mutlaka uyanıyor su içiyor içtiği suyu çıkarıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı