Bebeğim 23 aylık bugün kuzeniyle oynarken kendini birden geriye doğru attı ayaktaydı başı çok bir şekilde yere değdi hemen kucağıma aldım Allah’ım hiç kimseye yaşatmasın gözleri gitti morardı nefesi kesildi o panikle korkuyla bebeğime bişey oldu sandım 15 20 saniyelik baygınlık geçirdi hemen yüzüne su döktük kendine geldi hastaneye gittik tomografi falan çekildi Allah’ıma şükür hiç bir sorun çıkmadı 4 saat gözetim altında kaldı eve gönderdiler sonradan bişey olmaz değil mi okadar perişanım ki kendime gelemiyorum nolur bilen başına gelen bişey diye bilir mi kusura bakmayın çok uzun oldu Rabbim hiç kimsenin başına getirmesin çok kötüydü çok