ZeynepKara İlk zamanlarda doktor kontrolünde doktorumuz saç dibinde konak var,banyo öncesi zeytinyağı ve karbonat sürüp yıka demişti.2 kez uyguladım ve geçti.Biodermanın şampuanının kullanıyorum kızıma.Çok memnunuz ayrıca bu markayı çok seviyorum.Her ürününde başarılı.