Kızlaaaaar hellööö bişey sorucam ya benim kızım 6 Eylül 2021 doğumlu eylülde tam 36 aylık olucak Allah’ın izniyle bizim burda 3 yaş alan devlet kreşi var bugün gittim görüştüm ama Eylül doğumlu sistem almayabilir ben yinede not aldım bakıcam felan dedi ama okullar açılmadan kızım 36 ayını doldurmuş olucak zaten bi sorun olur mu