Ben döner yaptım koydum,sarımsağın,doğranmış domatesim,biberim,hep olur buzlukta,kemikli et ne nohut haşlıyorum onları pet bardaklara koyuyorum didikleyip koyuyorum nohutlu sulu dolduruyorum, et kavuruyorum minik paketliyorum,lahmacunu fazla yaptırıp üçerli paket yapıp koyuyorum, Starbucks kurabiye yaptim koydum,fazla börek yaptığımda koyuyorum.neyi fazla yapsam atarım buzluga.yuvarlama,manti,içli köfte hep olur dolabimda.genel olarak hep buzluktan biseyler çıkarıp yapıyorum pratik oluyo. Ekmek falan bile koyuyorum