Kızlar bir kargo sipariş ettim kapıda ödemeli kargo ben evde değilken gelmiş ama aramadı Daha sonra sipariş ettiğim yer öyle bir tavırla konuştuki kargo ücretini ödeyeceksiniz bu bizim yasal hakkımız ödemezseniz iki katını ödersiniz tehdit eder tarzda sorun kargo ücreti değil firmanın tavrı yüzünden herhangi bir ödeme yapmadım başına böyle bir şey gelen var mı ticaret Bakanlığı’na da sordum bir ödeme yapmanıza gerek yok dedi ama itiraz ettiğinize dair bir mail ya da dilekçe yazın dedi elinde sadece telefonları var adres de vermiyor mail adresi de vermiyor. normalde asla kapıda ödeme de kimseyi mağdur etmem hatta bunun da kargo ücretini ödeyecektim ama tavrının çirkinliği işi inada bindirdi