Bir yaşındaki kızım gece bir anda aglamayla uyanıyor yarım saat susmaksizin ağlıyor çığlık çığlığa sizce normal mi anlamadım neden böyle yapıyor altına baktım az bisi kızarmış acaba o yüzden mi dedim ama hep böyle yapıyor sendrom da felan mi tecrübeli anneler beni bilgilendirin