eliftugba doğumdan sonra da devam ettim ben ama hormonlardan dolayı dökülme fazla olmadı. Bacaklarım ve genitalimde her seans sonrası kabarma kaşıntı oldu. Normalde de hassastır cildim, hormonlardan dolayı bi tık daha hassas oluyo tabi. Parasını ödediğim için gitmek zorundaydım😂