Bu sabah evladımı kucağıma alacağım sezeryan ile içimde müthiş bir heyecan saatler kaldı kavuşmamıza beni neler bekliyor ne süreçlerden geçeceğim bilmiyorum tek bildiğim kadın kimliğini bırakıp hayatım boyunca asla bırakamayacağım annelik kimliğine bürünecek olmamın verdiği endişe acaba yetebilecek miyim korkusu umarım herşey çok güzel olur dualarınızı bekliyorum