[silindi] bütün biberonlar meme reddi yapar yapmayan belki yüzde 1 annedir. Onların da sütü iyidir ve biberonu az kullanıyordur. Genelde 3. aydan sonra oluyor red. Avente özellikle bebekler bayılıyor çok güzel biberon ama riskli 😅 en az akışlısı comotomo resmen damlıyor 20 dk sürüyor içindeki sütün bitmesi