Bebelac gold kullanıyorum uzun zamandır bana aşırı mesela uyduruk gelirdi, 🤣 sonradan cok pişman oldum boyle dusundugum için hepsinin ortalama içeriği aynı dedi doktorum. Hiç sıkmayın canınızı bebelacta gayet güzel marka dedi. Ki kendisi baya sıkıntılı bir doktordur. Bebeğim bebelac gold tadını cok sevdi. Tüm markaları denemiş biri olaral soyluyorum sma kusturdu hipp hiç doyurmadı aptamil iğrenç kokulu gazlar ve kakalar yaptırdı cok zorladı yani oğlumu yordu. Ama bebeşac hem sevdi hem kilo aldırdı. Ben tavsiye ederim