[silindi]
Biz de öyle…
Çocuk çok büyük nîmetlerden tabii, zorluğu da ona göre.
Hayâtımız çocuktan önce ve sonra diye resmen.
Aslında biraz da eşlere bağlı, ilişki yine çok güzel devâm edebilir ama… erkekler sâğ olsunlar…
Çocuktan sonra biraz kötü olduk yâni, hattâ ben düşündüm dedim şimdiye kadar benim bildiğim, atıyorum boşanmayı düşünenlere bile çocuğunuz olursa iyi olur düzelir size iyi gelir falan, tecrübe ettikten sonra dedim nasıl daha iyi gelmiş çocuk yâni, ne bileyim çünkü zorlukları ve yorgunluğuyla geldiği için etkiliyor yâni, ama aslında dediğim gibi, biraz da eşlerin kendisine bağlı yine…