Merhaba oğlum bezinden çok rahatsız artık sürekli bezini çıkarıp atıyor çişini kaç sefer halıya yaptı lazımlığa oturtuyorum 2 saat başında bekliyorum çiş diyo fakat asla çişini yapmıyor ayağa kalkıyor gözüme baka baka yere yapıyor ya bu durumdan nasıl kurtulabilirim yani lazımlığa atıştırma sürecine nasıl başlamam gerekir 🫶