Metehannannsi bende kızım 18-19 aylıkken hamile olduğumu öğrendiğimde aynı sizin gibi panik korku stress yasadım hatta kötü seylerde düsündüm ama sonra kendime geldim. Hersey cok güzel giderken 2 gün içinde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim 3 aylık olmustuk bile. İnanın yiyecek ekmeği varsa doğuyor büyüyor yoksa kendiliğinden bitiveriyor😞suan kendimi ve ailemi o kadar eksik hissediyorum ki sanki bir bebeğim daha olmalıymıs gibi. Yani sizin bu korkularınız birkaç ay sonra ucup gidecek. Yasadım kendimden biliyorum.. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ve şöyle düşünün hali hazırda zaten annesiniz ve herseyi suanda da yapıyorsunuz bez değişim yemek bakım vs.. bunları iki kere yapmıs olacaksınız sonra bir bakmıssınız ikisi birlikte büyümüş🥰