barlastimurunannesi Merhaba anneler bebeğime oto koltuk alacağız sizce 360 derece dönen bir oto koltuğu mu almalıyız? Sadece düz olandan alsam zorluk yaşar mıyım? Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. 💖
BuzluKahve barlastimurunannesi dönmüyor oğlumun kullandığı. Ama hiç neden dönmüyor diye eksiklik yaşamadım.
Kuzey_Melis_Momm barlastimurunannesi Merhaba 360 derece dönenden alın hayat kurtarıyor araçta sıkıldığında hemen yönünü çeviriyorum sakinleşiyo belli bir süre
ccanasli barlastimurunannesi Yoyko bear 360 kullaniyorum aşırı kolaylık bence yanına bindiğim zaman kendime çevirip arabada da etkinlik yapabiliyoruz veya babasını izlemek istediği zaman düz çeviriyoruz almışken tam fonksiyonlu alın bence öneririm
Aybarsss89 barlastimurunannesi kesinlik dönmesi daha avantajlı ve yatma kademesine bakım uyuduğu zamanlarda rahat etsin
Mnli barlastimurunannesi 2 yaşından küçük ise zaten dönen almalısınız çünkü arkaya bakması lazım güvenlik için oto koltuğunda da olsa kaza anında bebekler öne doğru fırlayabiliyor allah korusun cybex kullanıyoruz biz 4 sene ilk çocuğuma kullandım 1 senedir ikinciye kullanıyorum koltuğu 5 senedir her gün kullanılıyor sağlam ve güvenli tavsiye ederim
hestiaone Ben 360 kullanıyorum ve her cocugu yerlestırdıgımde ıyıkı boyle almışım dıyorum, cocugu alıp koyarken cok rahat oluyor. Arkaya oturduğum zaman huysuzlanırsa kendıme cevırebılıyordum bebekken. Her açıdan rahat oluyor