dys_92 Ben sezaryan olalı 22 gün oldu ama dikişim olduğu yer böle kırmızı ve oyuk gibi ufak çok büyük değil atiyormu sizce çok korkuyorum ilk doğumum dikiş atarsa nolur
dys_92 melisati geçti dikiş atmasi değilmiş fazla egilip kalkmayin ve kalkarken aniden degil yavaş kalkin