Arkadaşlar bebeğim 2 ayı bitirdi bazen sütüm fazla geldiğinde sağıyorum daha sonra içirmek için ama asla biberon kabul etmiyor🙄yeni doğduğunda 1ay boyunca anne sütü ve mama içmişti ozaman gayet güzel biberon kullanıyorduk ama mamayı bıraktıktan sonra biberonu asla kabul etmiyor öğürüyor aynı şekilde emzikte veremiyorum.acil bi iş için dışarı çıkmam gerektiğinde büyük sorun yaşıyorum var mı böyle problemi olup çözebilen? Yada anne memesine en yakın biberon hangisidir fikir olan varsa yardım edebilir mi?