ankaraankara bence sorun ne ailenizde, ne çocuğunuzda. Problem sizin sinirinizle alakalı. Sürekli çocuğunuza kızdığınıza, bağırdığınıza dair bir şeyler paylaşıyorsunuz. Bunun sorumlusu sadece aileniz değildir diye düşünüyorum çünkü siz büyük ihtimalle çocuğunuza kendi evinizde de aynısını yapıyorsunuz. Zaten daha önce de anneliğin sizi zorladığına dair post açmıştınız.
Kimsenin anneliğini yargılayamam, öyle bir hakkım yok. Fakat burada destek alması gereken bir anne görüyorum. Mutlaka bir psikolojik destek alın
Çocuğunuzu sizin psikolojiniz de kötü etkiliyor. Ne kadar çok bağırırsanız, kızarsanız o kadar yapacak o çocuk.