arasbala ay benim oglumda öyle ben gecen hafta cocuk doktoruna soyldim beni cocuk gelisim uzmanina yonlendirdi o da bana cocugunu akranlsri ile oynat oyun evine götür beraber vakit gecirin cocuk psikiyatrisine gotur dedi 🙄 guya doktor bay bay yapmadi ismi ile seslenince bakmado sebep bu 2 sn fazla doktor ile gozgoze gelmedigi icin . Bende yarin oyun evine götürüyorum zaten goturecektim yazdirdim 9 haftaligina haftada 2 gun 3 sa . Bakalim neler olacak.