senaars ahh çok dertli olan ben 7. Ayıma kadar yaralarim geçmedi sürmedigim kalmadı tahin yağından lansihona kalkan derken her şeyi yapdım oğlum sağolsun sürekli ısırıyordu bir de tek göyüs emziriyorum başka çare de yok goysumu bir orasından bir burasından elimde ceviriyordum çocuğu ceviriyordum dişi aynı yere denk gelmesin diy3 silikonla çok zor alisdi önce ben yaralarımdan acıdı kullanamadım ama silikonla emzirmek bir rahatlikmis şimdi ısırıyor yine yara edemiyor silikondan arada silikonsuz verim diyorum yine ısırıyor yani bir vampir anasıyım resmen tek çare silikonla emzirmek göğsünüze uygun silikon alin öle emzirin