Kızlar benim kızım iki buçuk yaşında. Bi de kardeşi var dört aylık. Bugün kardeşini uyutmaya çalışırken dedim uyu kız artık. Baktım kardeşinin elini öptü. Bir şey yok bir şey yok diyor. Sonra bana döndü anne şımardın ha iyice dedi ve ben şok😂😂 ona söylediğim her şeyi akşam babası gelince söylemeye başladı. Bu akşam diyor baba anne bana ne dedi? Sen çok yaramazsın dedi ona küstüm 😂 Allah’ım sabır versin banaaa