sema_068 ben küçük olduğu aylarda aptamil in reflü mamasını kullandım sadece geceleri (18. Ayında komple bıraktım mamayı) o zamanlar çok işe ysramıştı bayaa katı bi mama ve çok rahatlatıyordu hiç huzursuzlanmıyordu yani mama kullanıyorsanız uyku öncesi verdiğiniz mama en azından reflü maması olabilir, ya da normal mamayı ksyılaştırmak için geceleri içerisine biraz irmik yapıp koyabilirsiniz mamayı kullanmak istemezseniz 👌🏻 ben mamayı kestikten sonra süte geçtim %80 süt %20 kadar da du koyarak veriyorum her seferinde size de şuan yaramayacağı için mamayı bırakmanızı tavsiye etmem 🙃 ama kesinlikle günlük aldığı besinlere dikkat ettiğinizde geçiyor. Maalesef ilaçlar (oral yolla alınanlar) kötü etkiliyor. 19 aydır ısrarla vermedim ilaç sizde reflüyü birazı uğraştırıcı ana sonucu mükemmel olarak doğal yollarla atlatın derim ama tabi bebeğinizi çok yormadan ❤️