Kızıma herşeyi ayrı olarak mama şeklinde değil de yumurta sarısını sadece elmayı veriyorum küçük kucik doğrayıp kendi sliyor bazen ağzına kstiyor çıkarıyor yemiyor .adam akıllı hiçbisi syri yemiyor.ksrisik şeklinde avakodo yumurta sarısı muz flsan yaparsam yiyor bu durum csnimi sıkıyor alışmıcak mi nasi olcak anlamadım .adam akıllı hiçbisi yemiyor.mecbur kavonoz mama falan yediriyorum .sizde durumlar nasıl?