Bugün inanılmaz stresli yorucu ve koşturmacalı bir gün geçirdim. Başım felaket ağrıyor. Tansiyonuma bakıyorum normal. Parolcüğüm sağolsun kendine hayrı yok. Duş aldım ellerime yüzüme ayaklarıma soğuk su tuttum. Var mı emzirme döneminde yapabileceğim başka bir yöntem? 😞😞😞
Şu an oğlumu emziriyorum ama bir an evvel uyusa da ben de uyusam derdindeyim. Garibim diş döneminde onun da bi uyuyası yok.. 🤦♀️