beyzanurba1ci defalarca mastit oldum maalesef bir kere yatarken göğsünüzün üstüne yatmayın düz yatmaya çalışın ne kadar sağım, o kadar süt üretilmesi bu da mastite yol açmak demek bebegi bol bol emzirin sagim da göğüs ucunuzu yakar acıtır, mastit demek göğüste sertlik ve ateş üşüme gibi olur bende bundan sebep antibiyotik ile kurtuldum ağlamaklı olduğumu bilirim görseniz sıcak uygulama süt arttırır soğuk uygulama tam tersi mastit için iyi gelir netten araştırın elle sağım yapın çok doluluk hissediyorsaniz, bu şekilde inşallah iyi olursunuz ama dediğim gibi çok kötü olacağınızı düşünüyorsaniz aile hekimi sağlık ocağı da yazar antibiyotik kullanın en olmadı ama düzenli için mastit gene tekrarlar çünkü