Merhabalar anneler
1 yaş erkek bebeğim var. Gün içinde birçok kez elini gırtlağına kadar sokup kendini öğürtüyo.8 aylıktan beri yapıyo. Naptıysak vazgeçiremedik. Nedeninide anlamıyoruz. Az önce gene yaptı oluk oluk kustu içtiği mamayı. Bu konuyu tecrübe eden var mı
Yada nedenini bilen fikri olan tavsiyesi olan var mıdır?
Neden böyle yaparlar nasıl vazgeçirebilirim
Çok can sıkıcı olmaya başladı çünkü