zehra-98 Aranızda Hem emzirip hem biberonla mama verip meme reddi yaşamayan var mı? Akşam sütüm azalmış hissediyorum,Günde bir kere mama veriyorum
assyam zehra-98 kizm 6 aylık bnde başından beri bu seklde besliyorm çok şükür meme reddi yaşamadık tabi biberon seçimi de önemli
zehra-98 assyam birprensesanesi o zaman illa yapacak diye bir şey yok sevindim ya. herkes tutturmuş meme reddi yapar. benim ki mamayı içiyo emzirmediğim sürece doysada uyumuyo zaten bende ara ara vermeye devam edeceğim teşekkürler