aseldilara 7 gün sonra 3. Ayımız bitiyor 4. Aya giriyoruz geceleri bebişlerinizi emzirmek için uyandırıyormusunuz?
aysebb aseldilara Ben 30-40 günlük olduktan sonra kilo alımı iyi olduğu için kaldırmamıştım. Kendisi acıkınca uyanıyordu artık zaten
lidokain aseldilara ben o aylarda uyandirmazdim artık kendi isterse uyanirdi. Eğer kilo problemi bilmem başka birşey yoksa uyandirmayn