pinko_ süt alerji olabililir dendi. Deride belirti yok ama sürekli huzursuzluk , emerken terleme bazen ıkınma acı çeker gibi. Emerken Belli her halinden karnında ya da bağırsaklarında sıkıntısı olduğu benim bebeğimin onun dışında anne bağımlısı gibi geliyor bakınca hep kucakta asla wc ye bile gidemem. Mama hazırlamak bile zor oluyor.Dibinden ayrılamam bağırır ağlar.bebekken dışarı çıkamazdık bebek srabasında ağlar, pusette arabada ağlardı, çok kaka yapardı mukuslu ve gürültülü şekilde. Şimdi de 2 aydır kabızız. Hep hassas bir çocuk dedik ama derdi vardı belkide.şuan daha iyi dışarıya merak arttıkça ama çevremde benim gibi memede tutup saatlerce çocuk uykusunu alsın diye duran görmedim o zaman sorgulamaya başladım bende.