shshkak139 Oglum 1 yasinda sunnet etirmek istiyorum ama ben korkuyorum zor olursa die bizim oglumuz tup bebek zor oldu ve biras hasas bir çocuk cekinitorum yeni yeni biseyler yemeye basladi varmi benim gibi olan erken mi daha sünnet icin yada gec mi kaldik?
Bety shshkak139 kesinlikle hemen yaptırın . Oğlum doğduğunda pandemi vardı 2 sene o sürdü o arada tekrar doğum yaptım sünnetle ilgilenemedik. Şuam 4,5 yaşında aklı erdiği için ben korkuyorum etkilenir mi diye en azından bezin içinde daha kolay iyileşir ve etkilenmez .
Mehmetyagiz_ shshkak139 ben 3 aylıkken yaptırdım bezi de olduğu için öyle çok zorlanmadık sadece 1-2 gün çişi değince acıdı o da geçti ne kadar küçük o kadar iyi hareket ettikçe daha çok acır bez bağlıyorken yaptırın bence
Arelmommy shshkak139 Normalde 40 ı çıkınca yaptırmak istiyordum oğlumu ama yumurtalıklarında sıkıntı çıkmıştı o yüzden 1 1.5 yaşını beklemek zorundayız dedi dr umuz 1.5 yaşında hem fıtık ameliyatı hem sünnet 2 sini bir arada oldu 2 3 günde toparladı normalde de çok haraketli bir bebek ama korktuğum gibi geçmemişti şuan 2 yaşında çok şükür iyi korkma sende sanıldığı gibi zor değil 1 haftaya tamamen toparlanır geçmiş olsun şimdiden🧡
ccanasli shshkak139 çocuktan çocuğa illaki fark olacaktır ama bir an önce yaptırın derim ben. Biz aylıkken yaptırdık şahsen çok rahatım çocuk büyüdükçe kapasitesi artıyor ve her şeyi anladığı için süreci daha zor atlatıyorsunuz
bsraavc Biz üç aylıkken yaptırdık bir hafta içinde tamamen iyileşti iyi ki erken yaptırmışım hiç zorlamadı süreç
goncarda Çocuğa sadece ilk gün zor oluyo sonra bi hafta da siz zorlanıyorsunuz işte pansumanıydı kremiydi bezlemesiydi derken. İnanın korktuğunuz kadar olmayacak keşke stres olacağıma yaptırsaymışım diyeceksiniz ben öyle oldum en azından
bsraavc Geçmiş olsun 🙏 doktorunuz onaylıyorsa sizde korkmayın hiç, bebekken yaptırınca hatırlamayacaklar bile