Kizlar bebeğim 5 aylık aşırı derecede uykuya çok zor dalıyor sürekli ayaklarıni ellerini oynatıyor aslında aşırı uykusu var o da uyumak istiyor ama dalamıyor uyusa bile 5 dk dk ya uyanıyor ayağımda elimde besiginde her türlü uyku yöntemini denedim ama olmuyor gecede gündüz de aynı uykuya geçme süresi 3 ,4 saati buluyor o da bende çok yıpranıyoruz sizde bay bay damlasi kullansam olur mu bu ayda kullanan var mı? Siz düşünün artık geceye geçmesi için gece 12 de araba sürüyoruz tam dalıyor gibi oluyor eve geliyoruz besigine koyunca hemen uyanıyor. Bana uyuma taktikleri vermeyin hepsini denedim sadece damla için soruyorum siz kullandınız mı bu aylarda