Bebeğim 10 ay 9 günlük son 15-20 gündür kulağıyla oynuyor çekiyor gece de sık uyanıyor ağlıyor altta 2 tane dişi çıktı acaba yine diş mi çıkarıcak yoksa kulak iltihabı falan olabilir mi gündüz bir sıkıntısı yok bazen uyurken eli kulağına gidiyor kulak iltihabında ateş de oluyor mu nasıl ayırt edebilirim