Merhaba, oğlum 18 gün önce memeyi bıraktı, memeyle uyuyan bir çocuktu, haliyle memesiz uyumayı öğrenmeye çalışıyor. Son birkaç gündür iyice düzen bozuldu, öğlen uykuları 3lere gece uykuları en az 12lere kaydı. Gözünden uyku aksa da direniyor. Akşam 9dan beri uykusu var uyusun diye bekliyorum, bugün belki bir umut erkene çekeriz dedim ama hala uyumadı:( gerçekten canım çok sıkılıyor, var mı böyle durumlar yaşayan, tavsiyesi olan?