Kızlar kafam çok karışık izmirde yaşıyorum.normal şartlarda artık ev sahibi olmak imkansız gibi birşey. Bizde düşündük eşimin annesinin evinin üstüne 2 katlı bu arada 3. Katı çıkmak istiyoruz.iama tapu almak için imar yükselmesini yada imar affını beklemek gerekiyor düye biliyorum. Başka yolu yordamı varmı bilen YAZSIN NOLUR. 🌸🌸🌸