gamzetalha Kızlar son 3 gündür bebeğim kötü kokulu gaz çıkarıyor 5 aylığız normal mi bu sadece anne sütü alıyor. Yaşayan var mı
alvshn gamzetalha aynı sorunu yaşıyorum iki gündür benim bebeğim de 5 aylık. Nasıl oldu beneğiniz ya da bir doktor tavsiyesi aldını mı?
gamzetalha alvshn çay kaşığı ucu kadar zeytinyağı verin sorun çözülüyor :) kaka çok süre bagırsakda kalınca öyle oluyormuş
alvshn gamzetalha hiçbir ek gıda tadımı bile yapmadık ona cesaret edemem :( 2 gün sonra kontrolü var doktoruna sorarım ama teşekkür ederim 🌸
Meri-Mel gamzetalha Kötü kokulu gaz gıda ile ilgili değil de üşütme ile ilgili kızım ne zaman yerlerde oynasa hemen bunu yasiyoruz 21 aylık tecrubemle sizinki bebek olduğu için duş sonrası ya da işte belki üstü açık uyuyorsa bu sıcaklarda ya da terledi ise olmuş olabilir .Hanfendinin de dediği gibi zeytin yağı için ek gıda şartı yok @alvshn
alvshn Meri-Mel doktoru zeytinyağı önermedi, gerekirse fitil verdi. Kötü koku 4 gün kaka yapmadığı için olmuş testleri de temiz çıktı. Rotanın ikinci dozundan sonra bikaç gün ishal olmuştu, o yüzden olabilir dedi.
gamzetalha alvshn doktor tabiiki öyle şeyler önerecek :)) en doğalı zeytinyağı damla verir gibi veriyorum ve her zaman da değil böyle sıkıntılı durumlarda inanın işe yarıyor ve ona zararı yok ama tabi siz bilirsiniz 🦋
alvshn gamzetalha buradaki durumu güncelliyorum:) 6. ayımızı doldurduk be doktorumuz soğuk sıkım zeytinyağını günde 2-3 kez bir çay kaşığı kadar verebilirsin dedi. Tadımlara karıştırabileceğim gibi sağdığım süte vs de ekleyebilirmişim.