alice123 ben doğurdum iki gün sonra evin etrafında yürüdüm 3 gün çöp atmaya gittim 7 gün kontorlündenn sonra eşim şehir dişina gitmek zorunda kaldı tek başımayım kimseyi istemedim tercihen o an yanımda olsalar alışacaktım ve gittiklerinde çok zorlanacaktım biliyorum..
Marketti yürüğüştü kısa sürelerle onun uyku saatlerinde dışarda bulundum şuan tam 4 ay olduk uyanık saatlerinde çıkıyorum etrafı keşfetsin diye yine uyuyo 😂 anlıycağın durmazs bile kucağına al geez kadınız biz gezmeyi severiz