sscan40
Hastalık iştahsızlık, kırgınlık, 38-39 derece ateş ve boğaz ağrısı gibi belirtiler ile başlar. Bir iki gün içinde ağız içinde, boğazda ve ağız çevresinde ağrılı, içi su dolu döküntüler çıkar. Takiben ayak tabanı ve avuç içinde de kırmızı döküntüler oluşur ve daha sonra bu döküntüler su toplar.
Korkutmak istemem tabi ben sadece akşında bulunsun diye söylüyorum. İnternetten alıntı yaptım canım. Kendi kendine de geçebilir bi rahatsızlıkmış.