D_deniz kasimonbes prima pure soft aldım 4no oldu 5buyuk sanırım 1ay sonra anca…. ama kaka taştı bugün 😞 elimde prima aktif bebek var kaka saati belli onu mu taksam genelde 4le 7arasi kaka yapıyor. Sizin de taşırdı mı hiç
kasimonbes D_deniz prima da hiç taşırma yaşamadım sıfır ama molfixin bir paketinde resmen ha bez var ha yok şekilde çiş yapıyordu. Herhalde seriden kaynaklı dedim diğer paketlerinde sorun yaşamadım 😊
ggmomy bebekdikenli bitmesini bekleme ben cirtlari gece takardim ilk zamanlar kulodu gündüz gece emmeye kalktığında çiş yaptığında değişmesi de kolay oluyordu
D_deniz kasimonbes ya bizim sabaha kadar çiş yapmış 1yudum taşma yok. Molfix pure da. Ama kaka taşıyor 😀 çünkü şuan sadece mama. 6ay oluyoruz 6gune kadar. Doktorunuza gidip ek gıdaya geçeceğiz. İnşallah biraz katilasir su gibi kaka 😀
kasimonbes D_deniz muhtemelen mamadan kaynaklı 😊 ek gıda sonrası düzelir merak etmeyin bizde artık mama olmadığı için normaliz 😂
Bet25 bebekdikenli ben aldım esım yanlışlıkla almış daha doğrusu sleepy hemen dolduruyo ve pişik yaptı bantlı olan yapmamıstı hemen bıraktım bantlı aldım
ruyaninannesi_ bebekdikenli 8,5 aylık kızıma biz aslında bez alırken farkında olmadan molfix kilot bez almışız denedik iyiydi ama ya denk geldi bilmiyorum ya da gerçekten kilot bezden oldu pişik oldu kuzum kilot bez kullanınca cırt beze geri döndük ondan
ruyaninannesi_ bebekdikenli biz de oldu evet ama dediğim gibi denk mi geldi yoksa kilot bezden mi oldu onu bilmiyorum cırt beze dönünce geçti piştiği
havvamete Ben hiç sevemedim külot bezi. Ama açıyo bezi kendisi elimdeki bitince döncem mecbur. Eşim çok seviyor külot bezi ama ben bir türlü sevemedim. Eşim daha kolay der hep ama bana zor geliyor ya
Umutoglum Atamomsss merhaba bende yeni geçtim külot beze goon aldım arka kısmında parmak kadar ucu yeşil bi bant var o nedir acaba merak ettim 😊
Atamomsss Umutoglum Merhaba Bezi degiseceginiz zaman yanları yirttiktan sonra bezi sariyorsunuz sardiktan sonra o yesil banti tutup cekin açılıp uzuyor bant sonra o bant ile sarmis oldugunuz bezi tutturuyorsunuz acilmasin diye 😊 cirtli bez mantigi diyebiliriz.🌸