Selam kızlar, bebeğim bir yaşını geçti emzirmiyorum. Emzirirken yani bebeğim yaklaşık 3 aylıkken bir kere süt kabarcığı oldu geçti. Bugün duştan sonra aynada gördüm ki yine süt kabarcığına benzer bir şey var meme ucumda. Belirgin bir ağrı sızı yok. Emziriyor olsam hiç endişe etmezdim. Emzirme dönemi dışında böyle bir durum yaşayan var mı? Çok endişeliyim. Kötü bir şey çıkacak diye korkuyorum.