AlinaEmreHan1 bana eczanedeki kız dedi ki içinde 2 paket var bu paketin birini tamamen boşaltacaksınız ve 1 gün içinde bitmesi gerek her yeni günde yeni yapacaksınız dedi 1 litrre kaynamış soğumuş su olacak dedi biz dün verdik baya içti bugünde baya içti ishal hala devam ediyo hala vermem gerekiyo mu o zaman