Setenay10 yavrupandaannesi memnun musunuz? Kaç aylık bebeğiniz, uyuma pozisyonu rahat mu ondan emin olamadim
yavrupandaannesi Setenay10 bebeğim 7 ay 16 günlük 3 kademeli henüz uyurken hiç kullanmadık.. Sizde mi kullanıyorsunuz
Setenay10 yavrupandaannesi yok ben almayı planlıyorum ama yatış pozisyonu olmaması kararsız bıraktı . Arabada pusete hiç oturmuyor dönmeye çalışıyor ağlıyor . Hep kucağımda oto koltuk ile oturur nu ki
yavrupandaannesi Setenay10 valla benim beneğim puset yağışlı olduğu için hiç durmuyordu hep oturmak istiyordu o yüzden umarım iyi olur .. Dik pozisyonda ya birde camdan etrafı izleyebiliyor yükseltebiliyorsunuz sa bilemedim e bebekte ki adamda bunu önerdi aldık