İyi geceler arkadaşlar şuan o kadar zor durumdayım ki sütüm sıfır hiç gelmiyor ve mamayıda almıyor bebeğim biberondan mı mamadan Mİ anlamış değilim normalde ne emzik emiyordu nede biberon kullandık ilk defa başıma geldi ve çaresiz durumdayım gecenin bu saatinde çocuk deli gibi ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum