Kızlar merhaba rahatsızlığımdan dolayı acile gittim flagyl serum vurdular emzirdiğimi söylemiştim. Eve geldikten sonra emzirmede kullanılmadığını okudum bir kaç doktora sordum. Kimi 4 saat emzirmemem kimi 24 saat kimi 12 saat emzirmemem gerektiğini söyledi. Bebeğimi asla durduramadık hep meme istedi henüz 10 aylık. 9 saat sonra sütümü sağıp döktüm. 10.saatte bebeğim feryat figan ettiği için emzirdim. Çok endişeliyim. Emzirme döneminde kullanan ve zararını gören oldu mu?