A2B4 evet biz de sormustuk birkaç yere seansına 2.5 dediler. Bayağı maliyetli. Tek maaşla gecindigimiz için. Ben de onun yerine kızıma duyusal etkinlik yaptirmaya çalışıyorum. Gece yatmadan masal okuyorum. Tekerleme kitapları aldım onları okuyorum. Kinetik kum oyun hamuru derken iyice etkinlikci oldum 🤭🤭 neyseki konuşması biraz arttı. İki kelimeli cümleler kurabiliyor ufak ufak. Taklitleri de arttı. Şimdi aklıma geldi de işin acayip tarafı çocuk psikologunun bana dediği cümle su oldu “ siz hiç kocaman insan ölmüş birinin konuşamadıgini gördünüz mü?” Yani şaka gibi bir cümle bence. Tabiki bir gün konuşacak bunu biliyoruz ama sokaktan geçen teyze gibi de böyle demezsin ya psikoloji okumuş biri olarak. Resmen bizi başından savdi cahil kadın.